Care sunt din punctul dvs. de vedere cele mai importante calitati pentru a fi un medic foarte bun?

 

    "Pentru a fi un medic de exceptie, consider ca este nevoie in primul rand de dedicare si de simtul responsabilitatii. De asemenea, aptitudinile de comunicare sunt esentiale la un medic (el trebuie sa stie sa asculte, sa transmita clar mesajul, sa incurajeze). Sa dovedeasca compasiune si empatie. Important este sa fie organizat si constiincios. Trebuie sa fie mereu la curent cu inovatiile si noile proceduri."

 

Care ar fi primele 3 cuvinte care i-ar veni in minte celui mai bun prieten/prietene, daca l-ati ruga sa va descrie?

 

    "Daca mi-as ruga cea mai buna prietena sa imi spuna primele 3 caracteristici definitorii ale mele, presupun ca m-ar descrie ca fiind o persoana buna, rabdatoare si serioasa. Iar rabdarea este una dintre atributele absolut necesare in colaborarea cu copii."

 

Care sunt aptitudinile necesare in pozitia dvs. de zi cu zi?

 

    "Deoarece peste 70% din pacientii mei sunt copii, pe langa calitatile necesare unui bun profesionist in domeniu medical, este nevoie si de aptitudini de comunicare cu cei mici. In primul rand, important este sa nu ii sperii, ba din potriva, sa ii faci sa perceapa consultul ca ceva placut si astfel vor participa activ, chiar cu mult entuziasm, la toate testele. In al doilea rand, trebuie sa le mentii mereu vie atentia, deoarece ei se plictisesc rapid. Prin urmare, este nevoie de creativitate."

 

Daca ar fi trebui sa alegeti 3 cuvinte pentru a descrie mediul de lucru, care ar fi acestea?

 

    "In primul rand, este un mediu de lucru modern, echipat cu tehnologie de ultima generatie. In al doilea rand, resursa umana este formata din oameni tineri, energici, bine pregatiti. Si in al treilea rand (si cel mai important pe scara valorilor mele personale), este un mediu in care se promoveaza perfectionarea continua prin participari la congrese, stagii de supraspecializare si colaborari in interiorul clinicii cu renumiti oftalmologi din strainatate."

 

Descrieti sentimentul pe care il traiti atunci cand vedeti un pacient ca iese zambind din cabinetul dumneavoastra.

 

    "Atunci cand pacientii ies zambind din cabinet, primesc de fapt primul feedback al activitatii mele, acela ca lucrurile au decurs bine, consultatia si-a atins scopul. Sentimentul rezultat din aceasta retroactiune nu poate fi altul decat de multumire, de implinire dar si de stimulare pentru o continua perfectionare."

 

Ce emotii traiti atunci cand vedeti ca munca dumneavoastra duce la imbunatatirea vederii celor din jur?

 

    "Atunci cand oamenii vad mai bine, cu siguranta va creste si capacitatea lor de a se dezvolta, de a socializa, de a lucra etc. Cu atat mai mult daca ne referim la populatia pediatrica. Pentru ca avem posibilitatea de a vedea concret, de la un control la altul, rezultatele muncii noastre, avem sentimentul valorii, al muncii cu sens."

 

CV Dr. Ionela Iosub

0788 47 85 35

Programări Online

© 2018 Clinica Infosan. Toate drepturile rezervate.